Restyling bytu – nemovitosti před prodejem
Restyling/redesign znamená oživení, zatraktivnění. Na rozdíl od klasické, časově i finančně náročnější rekonstrukce je restyling rychlým a finančně méně náročným nástrojem včasného a úspěšného prodeje bytu či domu. Restyling/redesign nemovitosti je rozšířenější variantou světového bestseleru – Home Stagingu. Více v sekci Home Staging.
Nemovitost – byt či dům – je v záplavě nemovitostí na realitních serverech a inzertních portálech snadno přehlédnutelný. Důvodem je množství defacto stále se opakujících nezajímavých, mnohdy dokonce zoufalých fotografií – jen zcela výjimečně se tu a tam objeví atraktivní interier či dům. Taková nemovitost se zpravidla v inzerci dlouho neohřeje.
A to je také primárním záměrem restylingu – redesignu. Nabízenou nemovitost – byt či dům – pro prodej či pronájem připravíme. Od malých úprav řemeslné povahy po případné vybudování sádrokartonové příčky, panelu, výmalby, nátěrů, lakování, tapetování apod. Následné „doladění“ interieru – odstranění osobních věcí majitele, rušivých prvků a nadbytečného nábytku nebo jeho přemístění a uspořádání a závěrečný dokonalý úklid, včetně doplnění interieru vhodnými dekoracemi, textiliemi, designovými prvky, svítidly, květinami apod., je poslední fází přípravy nemovitosti před focením a prodejem.
Restyling/redesign zatraktivní a vdechne život a myšlenku dané nemovitosti, odstraní rušivé vlivy, nedostatky a vady, které brání představit si, že právě dotyčná nemovitost by mohla být vhodným nebo dokonce ideálním místem pro budoucí domov nebo obchodní prostor.